Zelf aan de slag, maar hang je vast?
Alles is constant in verandering. Jij als ondernemer, je bedrijf, je diensten en/of producten en zo ook je social media. Zowel inhoudelijk als technisch blijft social media een constant veranderend iets en op een gegeven moment hang je vast.
"Zijn mijn profielen nog wel juist ingericht?"
"Wat gaat goed en wat moet ik aanpassen?"
"Welke stappen kan ik nemen om verder te groeien?"
Al deze vragen kan ik voor je beantwoorden in een objectief onderzoek, de Social Audit.

Over mij
Hoi, mijn naam is Ellis!
Structuur-miep, moeder, ervaren uiteter en social media enthousiast.
Na mijn Management Assistant opleiding ben ik gestart als Secretaresse en heb daarna 7 jaar als Management Assistant gewerkt. Deze functies passen goed binnen mijn persoonlijkheid, maar geeft mij geen uitdaging en ik wilde meer.
In 2017 besloot ik Eetbaar Limburg op te richten om mijn liefde voor de horeca vorm te geven. En vanaf 2021 besloot ik dit verder uit te breiden met mijn eigen onderneming Happily Virtual.
Mijn missie is om ondernemers te helpen om social media met succes én plezier in te zetten.
Investering
€ 245,-- excl. btw

Werkwijze
-
Vraag via het contactformulier de Social Audit aan.
-
Ik neem binnen 2 werkdagen contact met je op om kort de kanalen te bespreken en de verwachtte onderzoektijd.
-
Na het onderzoek ontvang je van mij een uitgebreide rapportage met je huidige social media status. Wat gaat er goed, wat kan aangepast worden én welke groeimogelijkheden zijn er.
Dit zijn enkele voorbeeldpagina's.

Veelgestelde vragen
Kan ik de Social Audit aanvragen als ik net begin?
Om resultaten te kunnen analyseren en een goede stand van zaken én groeiopties te kunnen geven, is het vereist dat de social media kanalen die worden onderzocht minimaal 6 maanden bestaan én gebruikt (content gedeeld).
Voor welke social media kanalen is de Social Audit geschikt?
LinkedIn, Facebook en Instagram zijn de platformen waar ik gespecialiseerd in ben en waarvoor de Social Audit geschikt is.
Hoe weet ik of de Social Audit voor mij is?
Jij of een medewerker beheert de social media zelf en heeft voldoende aan de kennis om te weten waar de knelpunten liggen en wat de groeimogelijkheden zijn. Het rapport geeft je de informatie, maar de uitvoering zal je zelf moeten doen. Wil je ook hulp bij de uitvoering? Dan is Social media begeleiding passender voor jou!